Lyckorus!

Hej bloggen!
Sorry för dålig uppdatering..
Jag är SÅHÄR lycklig just nu! :D
Saker och ting börjar ljusna för min del och nu är det dags att börja leva!
Jag har fått ett fint erbjudande om sommarjobb,
inte vilket sommarjobb som helst!

Men jag vill inte avslöja för mycket nu för det är inte spikat till 100% ännu.
Men det känns förbaskat bra och jag är verkligen redo!


Jag är ungefär lika lycklig som när jag fyllde 1 år (;

Iiiiih, jag är helt upprymd!
Jaja, det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev..
Förrutom att Fredrik fyllde 20 igår förstårs ;P så det blev för mycket tårta haha,
Jag o Lina gick ut å sprang långa rundan sen (;
Det ska vi försöka göra ikväll också!
Sen ska jag fixa sötnyllets naglar inför hennes bal imorgon (:

jaha.. jag har myror i hela kroppen...
Jag hoppas verkligen på det här
Det är min tur nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0