Måndag!

Hey!
Ny vecka.. igen.
Första veckan på sommarlovet för många,
sista veckan i skolan för endel.
För mig, endast en ny vecka, samma tråkiga vardag!
Isch..

Jaja jag har hittat lite bilder från helgen på facebook,
tänkte bjussa på dom (:


Jag & Lillan fixar oss (:


Lillan, Linda, Denise & Martina


Älsklingarna Martina & Lillan (:


Lillan, Martina & Jag


Frugan & Jag (:


Norrländska pinglorna Linda & Denise (:

Annars händer det inget spec idag,
Va hos läkarn imorse, det visade sig att jag har en infektion,
sååå jag fick medicin utskrivet så snart är jag fit for fight igen!
Jag tänkte försöka komma ihåg att se Mamasboy ikväll 20.00 på Tv3,
Jag har missat det hitils ;P men vad har det varit.. 2 avsnitt?
 
Sen hoppas jag på att Emma kommer förbi och visar nya gaddningen,
hon har tatueringstid klockan 12 idag och ska bygga ut och fixa till den hon har på benet.
Blir nog bra! (:

Jag har inge mer o säga annat än att min plan fungerar än sålänge..
hoppas att det fortsätter så! (:
Hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0