Onsdag!

Tjaah!
Kalasdag idag med (:
Jag knatade iväg till Carro strax efter 10,
sen drog vi på oss våra inlines och drog iväg!
Det gick hur bra som helst och jag lyckdes hålla mig ifrån att vurpa idag med (;
Vi va runt i nästintill hela Bålsta, vi åkte från halv 11 till strax efter 2, sjukt bra!
Men det känns i kroppen just nu kan jag säga!
Sen är mina inlines så tajta så mina smalben är helt uppsvullna.
Vill åka imorgon också men det blir kanske svårt om jag har ont.
Men vilket perfekt sätt att röra på sig! Älskart <3


Snyggfan och köttbullen!


En glass om dagen är bra för magen ;)

Efter inlines åkningen blev det en prommenix hem,
sen duschade jag, åt en smörgås o knata iväg till Sandra!
Där fann jag henne och Emma stekandes på filtar på tomten, mys (:

Efter ett tag ringde mamma och ville låna mig en snabbis,
jag fattade inte vad hon menade men när jag kom till bilen så förstod jag.
För där satt den en skylt "ÖVNINGSKÖR", tor ni jag fick panik?!
Vi åkte iaf bort till gransäters parkering och jag satt mig framför ratten.
Livsfarligt! Jag fick frispel när biljäveln inte slutade rulla fast jag släppt på gasen.
Jag var nära till tårarna alltså, helt galen.. å mamma garva bara.
När jag tillslut insåg att bromsen var en bra Idé, hoppade jag ur bilen och var arg.
Efter en cigg och lite pepptalk från mamma satte jag mig igen.
Det gick lite bättre så jag både backa och körde runt!
Kanonkul, haha (; Hoppas på lite mer övning imorgon om man törs ;)

Sen skjutsade hon tillbaka mig till Sandra och dom satt kvar på filtarna.
Vi drack lite cider, spela kort och snacka skit,
hur trevligt som helst (:


MUMMS!


Sandra mös på filten



Emma lekte annorektiker


Grannens katt Bodil hälsade på ;P

Klockan är rätt mycke nu så jag ska försöka slagga,
om det går, med tanke på att jag har ont överallt!
Huvudvärk har jag också,
stackars mig!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0