Onsdag!

Heeei kaj!
Ååååh underbara väder! Hoppas att det aldrig tar slut
Imorse kom lillebror in o väckte mig vid nio, "upp nu förfan, soldags"
Helt riktigt tyckte jag och hoppade upp och slet på mig bikinin.
Sen la vi oss på picknick filten med sudoku, cigg, kudde och saft. Soft!

Sen kom Emma ner och svettades lite,
efter nån timme bestämde vi oss för att gå upp till henne,
hennes föräldrar hade köpt nya solstolar så dom ville jag ju prova (;
SJUKT SKÖNA var dom! Helt sinnessjuk.
Man behövde bara luta sig med lite kraft bakåt så blev dom liggstolar.
Så underbart! Och så solbränd.
De känns fantastiskt att äntligen få känna sig ordentligt brun (:


Bilden är rätt kass men brännan syns lite iaf (:
är nog lite brunare i verkligheten tillochmed, hihi

Det blev inget möte ikväll utan det blev uppskjutet tills imorgon,
så vi får se då hur det blir med mig resa (:
Nu ska jag gå å köpa mat med bror min
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0