Onsdag

Tjaah!
Tråkväder o svinkallt idag med,
usch. Ser inte fram emot kvällens fys..

Det är många som tar studenten nu på fredag och även nästa vecka,
Grattis till er! fyfan vad man längtar tillbaka!
Jag vill göra om det! ååh. AVIS!

Tror nog att jag skulle ha varit bättre i skolan om jag skulle göra om allt,
man ser lite annorlunda på saker och ting nu än vad man gjorde då. (:



Förövrigt så är det en skitdag med jobbsökandet också.
Men jag har iaf hittat ett som jag ska söka sen blir det till att lämna ut cv i helgen.
Blaaah.
Mamma kommer hem ikväll också, skönt!
Har saknat henne (:

Har ont i hela kroppen idag med, vet inte varför.
Igår tänkte jag att det kunde bero på för mycket sömn,
men jag har ont idag också även fast jag gick upp i tid imorse.

Jag har försökt göra lite nytta för mig själv,
genom att skriva upp en lista på drömjobb och kurser jag skulle vilja gå.
Men jag suckar bara när jag kollar på den,
 för jag har ingen aning om hur jag ska nå mina mål.
måndag ska jag iallafall sluta röka!
Sug på den ni, jag har bestämt mig, en gång för alla.

Jaja, får se om jag kommer iväg till fysen ikväll!
Kvarnkojan 19.00 Ses där!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0