Sommarkläder tack

Helluu!
Idag har det varit sjukt varmt, nästintill för varmt.
Gick ut i solen vid 11 och hann ligga 5 minuter innan det blev jobbigt.
Helt brutalt varm, huden var blöt överallt!
Tillochmed smalbenen blev svettiga..
Lite drygt när det är så varmt att man inte orkar steka,
jag älskar ju solen! Får dåligt samvete om jag sitter inne (;

Men vad gör man,.. Bara å bita ihop!
Tänker verkligen ta vara på sommaren nu vädret är så underbart.

Emma kom förbi en sväng efter sin kurs på körskolan,
hon hade köpt med sig melon (; Love her!
Så vi mummsade lite på det, hattade lite boll sen gick vi o hyrde film (:
Det blev Bröllopsduellen, och nån läskig som jag inte kommer ihåg namnet på.
Så dom ska vi se ikväll (:

Jag har beställt lite från Halens,
Två tunikor, och två shorts.
Hoppas att det sitter bra för jag är i stort behov av luftiga sommar kläder,
inför resan till San Tropez.
Jag har inga sommar kläder, de e inte klokt!
Det som jag hade förra året har krympt över vintern...
(eller så är det jag som har svällt)


En av tunikorna jag beställde,
hoppas verkligen att den är bra (:

Man kanske skulle önska sig tunna tunikor, shorts och kjolar,
sommar skor och flipflops osv till födelsedagen.
Ska önska mig en sån där liten fläkt som man kan ta med till stranden,
Dom e ju as billiga, så det får jag nog av mamma skulle jag tro (;

Men nu ska jag väl ta de lungt en stund & äta nånting kanske,
sen ska jag ta en kalldusch för kroppen o sen blir det film med Emma (:
Imorgon blir det solen som vanligt ;)
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0