Söndag!

Tjena snyggingar!
Förstår att det har varit ett rent h*lvette när jag inte uppdaterat,
jag har ju så otroligt många läsare som ligger hemma o gråter av smärta,
och längtar efter mitt nästa inlägg..

Den här dagen har varit mys,
vaknade av att det var fint väder, (till en början)
Lillan kom över och när martina åkte hem la vi oss o sola.
Kalasskönt! Har faktiskt nästan solat bort mina fläckar efter att jag flagnat (Y)

Sen bestämde sig frugan för att bjuda mig på middag,
så vi knatade till Rhodos och åt pizza ;) "Det är faktiskt söndag, pizzans dag"
Vi fick finbesök av en massa gulliga flugor...
Det kryllade av dom små äckliga flygande parasiterna,
usch, vi var helt omringade, efter ett tag började vi undra om vi luktad illa..
Men sen kom vi på att det måste vara en blandning av pizza doften,
och vår ingrodda solojla på ryggarna som gjorde att vi blev så populära.

Äckligt!
Men tillsut försvann dom och lagom tills den sista tuggan pizza kom regnet (:
Kanonmysigt, verkligen.
Men vi är inte bittra så vi knatade iväg med ett leende på läpparna för att lämna tillbaka en film
som jag och Martina hyrde igår, Låt den rätte komma in (som förövigt var en besvikelse)
Sen åkte Lillan iväg med sin mor och jag gick hem o måla naglarna (:





Det blev lite glans-glittrigt idag, enkelt och perfekt! (:
Nu ska jag låta fötterna ta sig ett fotbad, dom luktar inte blomma så det blir välbehöft.
Sen ska jag ta en dusch, även det välbehöft, sen kanske det blir film ikväll.

Jag gör ett nytt inlägg med några bilder från midsommar snart,
Puss på skinkan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0