Söndag

Hej bloggen! (:
Sitter och tittar ut genom fönstret, USCH säger jag bara,
nu är jag less på regnet, hur mycket ska det komma?!

Igår satt vi hos mig o föra lite med kortspel o alkohol,
sen drog vi till Jakan runt 12 :P
Där fick vi stå å köa i 45 minuter för att komma in till en knökfull bar.
Njaaaee, jag tyckte faktiskt att det sög igår!
Absolut slöseri med pengar.
Man fick nästintill slå sig fram på dansgolvet, och folk luktade illa!
Som om inte det vore nog så var jag nykter också..
Nääeh, tummen ner faktiskt!

sötnosen Malin igår (:


Jag igår (:


Vi drog iaf därifrån vid 2 för att köpa lite mat,
sen kom Alle och hämta mig o Malin, tack för det!
Du är guld värd Alexander.
Sen åkte vi hem till Malin och sov.

And here I am now (;
Idag blir det en slöisdag, med en film kanske?
Ska ringa mamma och kolla om hon är bakis, haha!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0