Tisdag!

Äntligen är det sommar!
Det har varit två helt fantastiska dagar med sol o värme,
Jag och Malin har stekt från morgon till kväll.
Inte en gnutta sol ska vi missa! (:

Fast idag har vi bränt oss lite ;P eller jaa, Malin iallafall, haha ;D
Hon ser ut som en gyllenbrun kräfta! ;D
Inte skrikröd utan lite mer rödbrun. Snyggt bränd kan man säga (:
Jag har väl också fått lite färg här o där men inte riktigt liak mycket.
Men det kommer!

Vi smaskade på lite melon också, så gott!


Ikväll blir det nog en film med Malin,
vi lär ju somna, haha man blir helt slut av solen!
Imorgon ska jag försöka steka lite till, fast jag tror att jag kletar på lite solskydd,
jag vill ju itne flagna såfort jag fått färg (;
Sen på kvällen ska jag o mamma till Segersta och diskutera min Sant tropez resan,
åååh jag hoppas verkligen att det blir av! ;D
Vi får väl se imorgon helt enkelt ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, om den är ledig,
Sen ska jag slå en pling till Blondinmallan
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0