Tisdag!

Heey
Idag blir det en göra nytta dag, tvätta, städa söka jobb etc.
Perfekt eftersom det är dåligt väder (:
Regnet behövs faktiskt så jag kan stå ut med det idag,
bara det inte regnar imorgon när våran sommarfys börjar!

Jag drog till Carro o sola o bada igår,
jag brände ryggen, ganska ordentligt faktiskt.
Men idag ser det bra ut (:
Det mesta har lagt sig, och ryggen ser brun ut!

Jag lovade ju ut bilder från helgen, så här kommer några:


Martina kom och hälsade på i lördags


Jag och bästa Caroline har det bra i poolen


Emma var lockig i håret (:


Vi stod på händer, tripp, trapp, trull
(Jag, Carro & Emma)


Carros Far & Bror njöt av värmen


Vi tog en promenad till centrum för att handla godsaker
(lägg märke till Carros bruna ben)


sen åt vi pizza


Och drack drinkar (;


Efter lite dusch o fix så såg jag ut såhär


Och Carro o Jenny såg ut sådär! (:


Peter & Jenny körde en rocker pose


Hej däär!
(Kenny & Alle i bakgrunden)


Carros systerdotter Nikki kom och firade peter på söndagen
(Så söt, haha)

Så, det var några av många bilder.
Nu ska jag göra lite nytta, tror att det blir tvätten först.
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0