Torsdag!

Maaaah, vad varmt det är!
Rinner bort trots att man sitter i skuggan,
men inget klagande, det är det här vi har väntat på!
Älskar känslan av sitta på uteplatsen i linne och kjol på kvällen.
Ååååh, underbart!


Min älskade lillebror

Har precis kommit tillbaka från en tripp till vivo med lillebror,
ska väl ut å sätta mig igen snart (:
Men jag har t-shirt och solhatt idag, man ska vara rädd om huden! (:
Men benen kan gott få lite mer färg ;)


tog en sommrig bild under min solhatt (;

Ikväll blir det förhoppningsvis möte angående san tropez,
hoppas på att det blir av idag, orkar inte vänta mer! ;D
imorgon blir det Västerås såfort mamma slutat jobbet,
det blir nog jag, malin, bror och simon som åker imorgon,
sen kommer Emma tidigt på lördag morgon (:
iiih, det ska bli så skönt å komma iväg,
med två av mina favorit tjejer dessutom :)

Nu blir det solen igen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0