Torsdag!

Hallooo!
Jäklar i min lilla låda vad det regnar ute.. uscha!
Men sålänge vi slipper spöregn imorgon så är jag glad (:
Jag håller på å städar rummet, men jag behövde en paus ;P
Det ser inte så farligt ut nu men jag vill dammtorka å greja också!
Martina kommer ju ikväll å jag vill ju inte göra henne sjuk, haha

Jag har träningsvärk överallt idag,
det tar verkligen att åka inlines! Skitbra (;
Egentligen borde jag gå till Sandra när jag städat rummet,
men det regnar så jävligt så då har man inte lust me nånting!
Jag får se hur jag gör (:
Martina kommer runt halv 11 så då ska jag möta upp henne (:

jäjä, midsommar imorgon!
Känns riktigt bra, trots att det ska va risk för regnskurar.
Först ska jag och märtisen på Fredricas bröllop som börjar 16.00,
Den är i västerås så vi ska låna mammas bil dit.
Sen åker vi hem till Bålsta efter kyrkceremonin,
lämnar bilen och drar till Sandra för att grilla lite gott (:
Sen blir det party, säger inte vart, säger inte hur, säger bara Sjukt kul!
hihihi

Nu måste jag äta!
Sen fortsätta städa, urk.. -.-
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0