Tråktorsdag!

Tjaah
Regn regn regn, jag orkar inte!
Hur ska man klara av att hålla humöret uppe i det här skitvädret?!
Jag skulle ju ha åkt inlines med Carro idag, men icke!
Nu har jag inte varit ute mer än på altan för att röka,
sen jaa, i måndags? -.-

Brännan håller på å försvinna också, blir blekare för varje timme!
Åååh! morr.
Jag vägrar lägga mig under lysrören i Juni månad,
även om jag gärna skulle vilja så tänker jag bara inte göra det.

Jag är så arg på vädret! Stjärt!
Hur blir det med strandfesten på lördag nu?
Inte en challeballe att jag går dit för att stå å huttra under ett träd..
Då hyr jag hellre en film, dricker lite, pratar minnen, planer inför framtiden
och spenderar dyrbar tid med mina närmsta. (:
Åh, vad mysigt det lät!

Jaja, för att glömma bort regnet en stund så fyller jag år snart
eller...snart och snart. Om lite mer än en månad! (;
Men det är snart dags att börja planera lite om jag ska firas,
Man vill ju veta i tid vilka som ska fira med mig (:

Jag har gjort en Vill Ha bild



JA TACK!
Några av dessa underbaringar kommer nog att stå på önskelistan.
thihi

Mmmhja, jag är på lite bättre humör idag.
Kan bero på att jag inte varit in på arbetsformedlingen.se än
Blir lite grinig om jag inte hittar nått jobb att söka,
man känner sig så dålig då.

Hoppas att det håller i sig så jag slipper deppa idag.
Jag orkar faktiskt inte med det just nu. Blä

Förövrigt så saknar jag Lillan
(Hej, om du läser detta) ^^
Jag saknar oss, som det var förrut.
Raring kom ihåg våra tider
Älskar dig dumskalle! (;
Puss

Kommentarer
Postat av: Lillan

Älsko! Jag saknar dig med. Fan att man har så lite tid. Vi får försöka ses oftare iallafall !! puss<3

2009-06-04 @ 19:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0