Fredag!

Idag Fyller Eve 20, Grattis Grattis :D
Så det blir fika o mys hos henne ikväll,
sen ska dom dra på krogen o dansa lite,
men fattig som jag är så får jag lov å stanna hemma (;
Men man vet aldrig med mig, haha (;

Förövrigt så var jag ute å tog en morgon-promenad vid 9,
sen käkade jag frukost o duscha av kroppen lite (:
Sen skickade Carro sms "kom och fika med mig vid 1"
såååå, det lär jag göra (;

Idag har jag på mig;
Kjol Halens, Linne Ginan, Kofta H&M.



Till det har jag mina kilklacks sandaletter från Din Sko
och min ljusbruna väska från Lindex

Men det är lite småkyligt ute så jag funderar på att byta ut kjolen,
å sätta på mig mina svarta jeans legging, får se hur jag gör ;P

Jag har ingen aning om va jag ska ha på mig ikväll,
man kanske skulle klä sig lite party ifall jag skulle haka på ut..
hmm, får klura lite på det under dagen (;

Jag ringde för å boka läkartid idag också,
jag fick tid den 8 Juni.. härlig väntetid. Blää
Nu ska jag försöka göra något med håret!
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0