Helgen

Heey, har inte haft tid o blogga i helgen,
eller jag mådde väl lite risigt igår så jag orkade inte, haha ;P
Meen, i fredags så åkte vi ut till Mickes land o kalasa,
Det var super trevligt som vanligt.

Ibland är det så skönt att sitta med ett gäng vänner,
dricka gott, prata och dansa lite bugg (;
Vi började kvällen med grillning; jag, lillan, robin, micke & peter.
Det var skitgott, Robin är grillkung!
Lite senare kom Viktor & Viktoria också (:

Min kameras batterier dog tidigt så det blev inte många bilder ;P


Jag i min mysiga kofta (:


Min fru Cecilia med hennes nya snygga frisyr!


Micke dricker vin & väntar på mat (:

Trevlig kväll!

I lördags mådde alla jättebra, verkligen..
Vi drack väl lite mer än vad vi egentligen behövde, haha.
Men man mår som man förtjänar,
och det gjorde vi verkligen i lördags! ;P

Men efter att vi vaknat till så drog vi å käka lite.
Efter käket släppte dom av mig i huddinge där mina bröder hade cup,
så jag satt o hejja medans huvudet höll på att sprängas.
Jag tog en tablett lite senare så efter ett tag slapp jag iaf värken.
Men då blev tröttheten outhärdlig och jag somande en sväng i bilen hem ;P

Sen blev det filmkväll med chips.
Först såg vi Yes Man, den va skitbra faktiskt.
Riktigt roande film (; Älskar Jim Carrey
Sen såg vi My namne is Bruce,
den var så dålig att jag somnade, usch B film!

Idag är det söndag och jag känner mig ganska utvilad (:
Nu ska jag hjälpa mamma med grillningen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0