Kväll!

Tjaah, klockan är snart 8 och jag har inte bestämt vad jag ska göra än
Tjejorna ska ner o kolla studenternas fyllebrännboll som redan har börjat.
Vet inte om ja orkar knata ner..
Meeeen jag är ju så förbannat lätt övertalad så jag ska börja knata ner snart,
carro ringde o lockade med chips och rosé..
Fan, där sket det sig liksom ;)



Ska väl dra på mig ett par byxor, blir nog lite kyligt med shorts.
Imorgon ska jag upp till Carro tidigt, runt 10 ungefär.
Vi ska sola, bada och dricka sommriga smoothisar,
sen ska vi börja drinka i skaplig tid också ;)
Såå vi hörs!
Puss

Kommentarer
Postat av: mammsi

Det låter hærligt gumman, ha det så bra i solen o værmen så ska jag førsoka att klara mig hær i Danmark. Sitter i solen kvart øver sju på morgonen, 20 grader i solen, kunde vara sæmre..hehe..saknar dig o jokkz..puzz

2009-05-31 @ 08:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0