Nyheter

Godmorgon!
Läste precis Aftonbladet på nätet och såg artikeln om
Barn som hängdes upp på krokar etc. som straff.
Det är ju sinnesjukt!

Dom hade bland annat stängts in i säckar,
bundits fast vid element och som tidigare skrivet
hängts upp på krokar utan mat och vatten.

Se själva:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5077855.ab

Hur ska dom stackars barnen någonsin kunna bli hela?
Hur ska dom kunna lita på någon igen?

Fosterfäräldrarna nekar till brott dessutom.
Åååh, smäll på fingrarna!

Jaja, jag ska fortsätta tugga på min äggsmörgås,
sen ska jag föna håret, bestämma outfit och sen vidare till
till arbetsförmedlingen för ett kort samtal.

Jag tänkte gå igenom mina tankar kring Au-Pair,
så kan hon kanske hjälpa mig med tips om hur jag skall
gå till väga med det hela (:

Hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0