Onsdag!

Tjuhuu (:
Imorse vaknade jag på tok för tidigt, 06.55..-.-
Låg kvar i sängen till 07.13, sen drog jag på mig träningsbyxorna,
ploppa i mp3n i öronen och drog ut o sprang.
Solen lyste men det var lite kyligt (;
Orkade inte lika länge idag som springrundan igår.
Sprang två varv igår, så nöjd! ;)



Emma slutar klockan ett så då ska jag umgås med henne en sväng!
Får se vad vi hittar på, hon kanske skulle sola osv.
Ikväll är det träning! (: Är astaggad!
Pojkar 93 ska vara med o lira med oss idag.

Nu måste jag nog ringa läkarna i enköping o boka tid,
sen måste jag fixa något att tugga på.
Magen är förbannat bråkig för tillfället, morr  (;

Idag har jag på mig: Tubkjol från Ginan & T-shirt från New Yorker



Till det har jag Jeans jackan, mina bruna stövlar,
min lilla bruna väska och ett armband från Bianco


_______________________

En vän skickade precis ett sms som gjorde mig väldigt glad,
hon tänker vara stark i det som hänt!
Det som är så underbart är att jag vet att hon kommer ta sig igenom det här!
Det som inte dödar, gör dig starkare (:
Ber om ursäkt för att jag är så hemlighetsfull men det är av respekt,
man vet aldrig vem som hittar till min blogg,
vi bor trots allt i bålsta.. haha

Jag får ju inte glömma att visa mina otroligt tjusiga örhängen (:
Dom är köpta på Åhléns



Så förbannat snygga!
Det bästa är att man kan ha dom både till vardags & fest (:
Nu måste jag tillföra kroppen föda innan jag avlider!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0