Onsdag!

Tjoo!
E typ klar med packningen nu,
måste bara komma undefunn med hur jag ska få plats me täcket..
får försöka klämma ner det i den överfulla hockeybagen. Haha

Fia slutar 15.00 så hon kommer väl å hämtar upp mig runt halv 4,
sen ska vi beställa Thai-mat och svulla lite.
Sen har vi samling klockan 6 (:
Fia har bränt en så sjuuukt bra skiva!
Så vi kommer nog sitta å digga allihoppa i bilen,
I fias bil är det Fia, Jag, Becca, Lina & Emilia.

Jaja, jag ska väl försöka få i mig lite frukost,
magen bråkar lite med mig..
Sen ska jag väl försöka komma ihåg att noppa ögonbryna lite (;
Jaja, det blir nog inget bloggade dom närmsta dagarna.
men vi hörs när jag kommer hem! (:
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0