Onsdag!

Sådääärja, nu har jag gjort lite nytta idag (:
Jag har varit på arbetsförmedlingen, sökt jobb & tvättat.
Yes, I'm back on track!

Det är iaf vad jag försöker inatala mig själv!
Jag ska ut på arbetsmarknaden innan den här månaden är slut.
Annars åker jag som Au-Pair, that's it folks!

Det funkar ju inte å sitta hemma o tycka att allt är pest o pina,
när man inte gör allt man kan för att ändra på situationen.
Så nu ska jag söka, ringa, tracka.. nja kanske inte det sistnämda,
men jag tänker i varje fall inte sitta o rulla tummarna.
That's for sure!

Haha, det blev ett engelskt uttryck i slutet på varje del,
utan att jag tänkte på det, haha.
That's hot!

nej, förlåt, nu är jag dryg (;
Ska byta om inför träningen nu iallafall,
känns som att jag kommer skada mig idag.
Men jag har förhoppningsvis fel (:

Min bror & jag för ca 18 år sedan kanske?


Imorgon ska jag hämta mitt bankomatkort som är på vift :D
wiiiho
Hörs tomorrow lovers
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0