Såja Sverige!

Har precis kommit hem från rilles,
kollade hockey med Viktor & Peter
Så jäävla skönt att vi vann, men det va lite oroligt
Sverige klantade sig så jävligt i första.

Men dom tog igen sig och vann matchen med 3-1
Så nu blir det Semi mot Canada imorgon (;


Peter på bilden

Förövrigt så var jag i storstaden och hämta mitt kort,
sen mötte jag upp Carro i centrum för en fika,
eller middag var del väl kanske (;
Idag blev det bara två Chai-Latte haha.

När man är med Carro är man aldrig normal,
inte för att jag är speciellt normal i vanliga fall men
men vi två ihop resulterar i dessa bilder..


Jag ser ut som vykorts-gubben med sin läpp över näsan,
Carro ser ut som en kamel på crack (;
Haha!


Vi köpte klubba och gick en promenad,
men så började det regna -.-
så då ställde vi oss under ett träd
och skyddade klubborna från maskdropparna
eller hur var det Caroline? ;)

haha, nej men en helt okej dag faktiskt!
Hoppas på bättre väder imorgon,
jag har inte riktigt gett upp mina grill planer, hihi
GodnattPuss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha crack kamel, det var de värsta!!!

Söta bror där uppe =) nee men jag håller med dig, vi har fan aldrig normala stunder, men det bästa är att ett gottskratt förlänger livet ;) och sluta mobbas för att jag sa maskdroppar :(...

2009-05-07 @ 23:56:35
URL: http://jag är bra utan blogg *lipar*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0