slappsöndag!

Hellu, det var ett tag sen nu (;
Har ju varit på cup  i Falun sen i onsdags,
det gick inte så bra för oss, vi hade bra lag i vår grupp.
Två division ett lag, (pixbo och Falun)
sen var det två lag i vår egen klass och en av dom vann vi.
Torsdagsmatchen förlorade vi med 2-0, (vi skulle ha vunnit den)
fredagsmatchen var mot Pixbo och den förlorade vi med 8-0,
den matchen sändes dessutom i webb tv.
Vi gjorde en sjukt bra match och stog emot bra!
Pixbo var så otroligt duktiga, dom spelade riktigt bra innebandy!
Det är roligt att möta så bra lag.
Igår förlorade vi första matchen mot Falun med 5-1, (dom spelade så j*vla fult)
andra matchen vann vi med 6-2. (; hurreey!
Falun vann hela cupen,.. fattar inte hur dom kunde slå pixbo, men men.

Idag har jag bara slappat typ,
eller det har jag kanske inte när jag tänker efter..
Jag har tvättat, diskat, följt med o lämmnat peter i bromma
och så har jag grundstädat mitt rum (:

Nu ska jag glutta film med mamma,
imorgon blir det arbetsförmedlingen igen.
Hörs då! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0