Söndag!

Förlåt bloggen, men jag har bott hos Caroline i helgen (;
Å sen har det varit för fint väder för å blogga, hihi.
Helgen har varit så underbar, nästintill perfekt!
I fredags var vi o kolla studenternas fyllebrännboll,
sen åkte jag till donken med Peter, Stoffe o Kenny.
Sen åkte jag till Carro o sov.

Caroline & Malin
 

På lördagsmorgonen klev vi upp vid tio och la oss vid poolen,
Stekigt som fan!
Sen blev det en sväng till centrum för o inhandla allt inför kvällen,
sen blev det såklart poolen igen när vi kom tillbaka!
Vi käkade lite pizza mot kvällen, sen började det drickas (:
Mysmysmysdag!
Kvällen blev lika lyckad den, kortspel, singstar och en sjukr rolig fylla.
Carros kusin Jenny stod för underhållningen (;
hihi, så skön!



Imorse åkte Carro o Jenny iväg på deras kusins konfirmation,
så jag o Peter (som fyllde år idag) la oss vid poolen o stekte.
Det har varit så sjuuuukt varmt idag! Är fortfarande i chock.
Riktig sommar värme! Helt underbart.
Sen kom carro o dom hem och i samma veva kom deras syster Sara,
med lilla Nikki, SÅ SÖT! åååh! Vackrare barn får man leta efter.
Sen blev det lite tårta, glass med jorgubbar, maräng o chokladsås.
Sen lite mera sol och pool, sen grillade vi till middag.
Det var så gott! Perfekt dag! Seriöst jag kan inte sluta upprepa ordet perfekt!
Brun har man blivit också (: Fick grymt med färg idag! wohoo
Det blir ett inlägg senare eller imorgon med bilder från helgen.
Finns inte mer att tillägga. Är så lycklig!
Tack ni underbara <3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0