Sviiiid!

Hohooo!
Det blev lite för mycket sol för mig idag,
brände mig och blev knäpp i skallen.. (;
Jag och Emma har larvat oss som småungar hela dagen,
jag har nog inte skrattat såhär mycket på länge.
Det har varit en toppen dag!

såhär såg jag ut idag
..

Schnögg!
Ja, jag var naken idag!
gillar att ha mina skinkor dallrandes i det fria (;

Vi gick till vivo och köpte lite fika,
sen satt vi oss på en filt på min tomt och mummsade.
Sen körde vi klockan med fotboll, jag klarade 7!
Jävlar vad glad jag blev, haha ^^
Emma som har spelat fotboll tyckte väl att jag var dum i huvet.. (;
Sen kastade vi lite pil och spelade kort.
Kanondag verkligen!

Vid 5 drog vi med mammi till ÖB,
där köpte vi massa torrvaror, drinkmix och glass.
Sen blev den donken, nu e det slut på onyttigheterna,
Fasen jag kommer ju aldrig bli av med muffinsmidjan på det här viset!

Dom ringde från västerängen idag också,
jobbar resten av veckan på Ellensborg (:
På avdelning Hagen dessutom, åååh dom underbara småttingarna!
Så nu är jag på riktigt gott humör (:
Allt är toppen, förutom den jävla brännan som svider så förbannat... -.-


INTE SKÖNT!


Det blir sängen snart, börjar 9 imorgon,
å så ska jag upp o duscha innan (:
sen ska jag ha ett (hemligt) möte kvart i nio också,
sååå jag måste sova snart!

Nu ska jag kleta ner mig med AloeVera!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0