Time to burn some belly

Tjooo!
Har precis klippt lillebrors hår, ytterst lite blev det,
e sån jäkla fegis haha. Men han blev nöjd.

Hade ju möte på Arbetsförmedlingen idag,
men jag tror att hon hade glömt bort mig tråkigt nog.
Satt o vänta i 40 minuter sen gick jag & mötte lillan vid tåget.
Hon va söt som vanligt (:

Sen tog vi en snabb fika, behövde en Chai Latte (;
Lillan hade tid hos läkarn kvart över och det blev ett ganska långt besök.
Läkarn var tydligen inkompitent och verkade itne förstå nånting
Han pratade tydligen exrtemt tyst och med brytning också.
Det va lite svårt för lillan att förstå vad han sa
med tanke på att hon typ e döv på ena örat haha,
man tycker väl att han borde förstå det eftersom det var därför hon kom dit?
Jaja (:

Har bett Lillebror lägga in bra spring musik på mp3n,
det låter som att han håller på med det nu, väggen dunkar lite dovt sådär (;
Men nu ska jag ut å Jogga :D
Ska försöka bli av med den nedrans muffins-midjan!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0