Tisdag!

Tjaah!
Jag är trött som ett as för tillfället..
Kan knappt hålla ögonen öppna faktiskt,
funerar på att fästa ögonlocken i ögonbryna med en klänypa.
Är trött i huvudet efter jobbet idag, och jag jobbade bara 4 timmar,
hur ska jag må imorgon efter 7?.. trött!

Det som är så frustrerande med småttingar är att man inte alltid vet vad som vill,
man vet inte varför dom skriker sig tomatröda i nyllet,
och man får inte nått vettigt svar när man frågar heller.
Men får den där "va tyst med dig" blicken.

Några av dom kände igen mig ganska snabbt och var jätte gosiga,
medans andra kastade tallrikar i huvudet på mig
och gallskrek för att dom tvingades sitta vid mitt matbord.
Det går nog bättre imorgon (:
...

Efter jobbet mötte jag upp mamma en sväng och köpte ett armband,
har velat ha det ända sen jag såg det på elins handled.
Love at first sight! Å nu ere Mitt! :D

dålig bild, men så snyggt!

visst? (:

Vid 3 tiden åkte jag o Emma till Carro o bada pool (:
Hur skönt som helst!
Sen kom malin också så vi hade riktigt tjejmys (:
När regnet kom beställde vi mat och såg film (:
Mysmysmys! Måste göras om snarast

Jag myser i poolen (:



Vänder den vackra sidan till (;


Börjar 9 imorgon så jag ska hoppa in i duschen nu,
sen blir det en kopp te och sen sängen!
Hörs imorgon
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taack för en såååååå mysig dag!! <333

Älskar oss!!

2009-05-26 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0