Torsdag!

Koooossoorna kom kom..!
Har fått den reklamen på huvudet, lika rolig varje gång (;

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt (:
Tog en morgon promenad när jag vaknade, sen hoppade jag in i duschen,
efter lite frukost förstårs (:
Sen så satte jag mig o sydde på klipps på förlängningen,
känns så onödigt å ha en massa dyrt hår hängandes i garderoben. (;
Sydde en längd dubbelt för att göra det lite tjockare,
vill inte att man ska se exakt vad som är mitt och inte liksom.



Jag själv tycker att det syns lite, åtminstone på bild,
men mina kära vänner höll inte med så det är säkert bra (:

Runt 2, halv tre, tiden (tror jag) plockade Sofia upp mig,
o så åkte vi ner till finkan och tog en fika.
Två chailatte blev det idag.. eller snarare en och en halv.
Den första smakade välling så när Gun kom fick hon göra en till.
Hon vet verkligen hur man gör Chai Latte. Mumms!
Efter en stund kom Malin ner också (:
Mysdag!


Malin myser i vämen (:

Jag tror att jag har fått lite färg idag, det känns så iallafall (:
Vi satt ju såklart ute i solen o fikade.
Smäll på fingrarna till dom som sitter inne en sån här fin dag!
Jag funderar på å ta en joggingrunda ikväll,
eller om jag ska vänta å ta en imorgon bitti, vet inte riktigt :P
Får se hur jag gör, det visar sig!

Lillan kanske skulle komma till bålsta,
så då lär jag träffa henne ikväll
och prata lite skit, (snarare mycket) mahaha

Nej men nu ska jag gå å laga mat, HUNGRIG!
Todays outfit: Chinos från Ginan, T-shirt från Vero Moda.



Nu ropar lillebror & baggur halsarna av sig,
får väl kila in dit en sväng.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0