Uppdatering!

Det har varit en händelserik helg,
skyller på att det är därför jag inte bloggat. (;
På valborg drog vi ju på krogen i storstaden,
Det blev Royal Garden och Sen Village,
Sen eftersnurrare i Upplands-väsby (:

Sen blev det hem på morgonen o köpa grillmaterial inför kvällen,
det blev grillspett ;D sjukt gott!
vi grillade och tog det lungt hos carro i fredags,
vilket var helt otroligt skönt! (:

Vi gick upp runt 9 igår och käks frulle i solen,
sen gjorde vi i ordning oss och drog till Grönan.
Där drack vi vin till en början sen fastnade vi uppe i baren (;
Eller ja, jag fastnade väl ^^
Lillan & Robin o gänget kom in också,
kanonkul (:


Lillan & Martina


Peter, Jenny & carro


Carro & Jag


Micke & Jag (mindre nykter) ;P

Det var en helt underbar dag och jätte mycket
trevliga människor!
På kvällen sen åkte vi direkt från Grönan till Uppland- Väsby,
där Oscar & Gänget skulle ha "inflyttningsfest".
Sjukt bra drag på dj:n vare ;)
Lite senare drog vi inåt stan och gick på Royal,
sjukt trevligt att träffa alla gotland grabbarna igen!

Idag mår jag precis som jag förtjänar, haha (;
Blir till o sova tidigt ikväll, thihi
Puss på örat & nyp i skjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0