-.-

Jag är såå sinnessjukt trött när jag skriver detta..
Det vart tidig uppgång imorse,
hade samling 11.15 och matchen började 13.30.
Vi torskade matchen med 4-2 oturligt nog,
men vi kämpade som djur matchen igenom.
Jag är absolut nöjd med min insats!
Men just nu är jag riktigt sliten och slut i kroppen,
efter matchen blev det hem snabbt för att föna håret.
Sen hämtade mamma & jag mat på Sibylla och åkte vidare,
Grabbarna hade match mot Arlanda 18.40,
men det började 20 minuter tidigare, så skönt!
Dom vann sin match med 6-5

Och nu sitter jag här o försöker hålla ögonen öppna,
funderar på att klämma fast ett par klädnypor..
Vet dock inte om det är någon höjdaridé

Ska locka lite på mamma nu o sätta på en film,
kommer förmodligen somna till den, men what to do?!
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0