.-

Jag saknar sommaren så att det gör ont!
Just då var allt så bra, så mycket roliga stunder.
Ingenting var egentligen så dåligt,
jag tyckte nog att mitt liv sög lite då,
men i jämförelse med hur det är nu så var det underbart.

Förrutom Innebandyn & Carro så har allt gått åt helvette,
jag får inga svar på jobben jag söker, jag mår dåligt över så mycket med mig själv,
jag har en vän mindre som jag fortfarande bryr mig om,
å det är så mycket mer som jag inte kan skriva här,
som jag grubblar över varje kväll när jag försöker sova.

Jag tycker att det räcker nu!
Nu vill jag inte ha det så här längre,
det är fan min tur nu, min tur att få känna kärlek,
min tur att få jobb, min tur att få vara lycklig.

Jag säger här med upp det här jävla skitlivet,
nu får det vara nog med uppförsbackar!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Älskling, så fort jag får mitt kort så bjuder jag dig på bio! Det syr kanske inte igen såren, men i 2-3 timmar blir man lite piggare och får nya krafter att kämpa för dagen!

2009-11-22 @ 21:58:36
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0