-.

Tjah!
Har precis slängt in en pizza i ugnen, är hungrig som fan,
medans jag väntar på att den blir klar så tänkte jag skriva ett inlägg.
Jag är så förbannat bakis, jag har huvudvärk, är trött och svettas,
jag tror faktiskt att det är slut med alkoholen på ett bra tag nu.
Jag va så bananfull igår så jag garvade mig igenom hela kvällen,
stackars Martina och Gustav som fick släpa på mig hem sen..

Men men, det var iallafall en skitrolig kväll! :D

Hemresan idag var dock inte lika skitrolig...
Var nära påå spy hela bussresan så jag fick lov att sitta o blunda för att inte göra det,
Sen kommer vi till tågresan från Stan.. FYFAN säger jag bara!!
Jag är så glad att vara hemma och jag tänker aldrig mer åka pendeltåg,
eller visa mig ute offentligt över huvud taget.
Jag tänker inte förnedra mig själv mer genom att dra storyn här,
men ni som vet, ni vet, ni andra får ringa o fråga ;)

Puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0