bajskorv

Hejdär
Det är så mycket som händer just nu
så jag har varken tid eller lust att blogga.
Imorgon åker jag iallafall till Sundvall, till min Martina,
det ska bli så skönt att komma på lite andra tankar.
Jag hoppas på en toppen helg så man orkar ta itu med verkligheten sen.

Det känns så perfekt att jag ska upp till Martina imorrn,
behöver verkligen henne i allt skit som är just nu.


Köpte två nya lack idag, förbannat snygga!!
Den första är glittrig med lite mörkrosa nyanser,
och den andra är ljuslila o jätte glittrig ;)



Såhär gör man när Mammsen får jobbiga samtal
och man vill tänka på allt annat än det
:
Högsta volym på Makkarena o så dansar man omkring i köket
tills man är så trött att man ramlar ihop i en hög o garvar

Det hjälper faktiskt för stunden!
Det är tur att man har en sån underbar familj som man har
All kärlek till er, älskar er allihop
Men nu ska jag fixa lite inför morgondagen,
hinner nog blogga en sväng innan jag åker
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0