De e dags för fredgasmys!

Penis!
Ojoj, nu har det varit bloggtorka sen i tisdags, haha
Inte okej, men ganska skönt (:
Har koncentrerat mig på jobbsökandet och träningen.
Men idag är det fredag så idag har jag lite extra energi,
Tisdagsträningen med DJ (F93) gick bra,
dom lyssnade och gjorde övningarna som vi sa.
Hoppas att det kommer fler tillfällen att träna dom (:

I onsdags var jag på AF o det gick skitbra,
min handledare tyckte att jag verkade as taggad på jobb,
vilket jag absolut är, jag måste ha ett jobb!
Som det ser ut nu så finns det inget annat att tänka på,
måste lägga all min energi på att orka hålla igång sökandet.
Så igår körde jag fullt ös å sökte massor.

Idag ska jag o mammi laga Tacopaj, mumms!
Sen blir det nog någon mummsig efterätt, fruktsallad kanske?
Sen är det ju Idol ikväll så det blir fredagsmys.



Imorgon är det gameday!
Hemma match mot Funbo klockan 14.30

Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0