Tisdag!

Tjooh
Det verkar som att jag åker själv upp till Sundsvall ändå på fredag,
men skitsamma, jag är så himla nyfiken på huset och så saknar jag min bästis så mycket
så ingenting ska få förstöra min glädje över att det snart är dags (:

Jag är helt övertygad om att det här kommer bli den bästa helgen på länge,
det var längesen jag längtade såhär mycket efter något!
Jag ser verkligen, verkligen fram emot fredag

O Martina
, trots att du fyller år imorgon så tänkte jag ge dig i uppgift
att hålla utkik efter lite hunks åt moi, give momma some sugar liksom ;)
nääeh, jag skämtar bara... inte, mahahhah

anyhow, jag var tvungen att fixa till min tumnagel,
Den gick av på matchen i lördags, så jag limmade dit en löstip igårkväll
kunde inte sova, så jag fixade nageln tills jag blev trött ;)



Det blev faktiskt asbra med det lila lacket,
det syns inte att det är en lösnagel vilket är kalasbra! (:
Frågan är om jag kanske måste packa ner en extra till sundsvall?
Lösnaglar har ju en tendens att lossna av efter några dagar.

Jajajaa, ska väl vara en bussig storasyster o klippa min brors hår,
dock nu, inte om en halvtimma. House börjar klockan 21.00 å då ska det vara klart.
Fast förs måste jag tömma blåsan!
Puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0