Fredag, Sundsvall & Martina ;D

Hallååj!
Imorse vaknade jag med ett leende,
Fredag, Sundsvall, Martina, Bort från Bålsta var mina tankar.
Det känns så bra inombords att bussresan förmodligen kommer kännas kort,
jag har ju en massa bra musik på mp3n ;)
(Sen kommer jag förmodligen ringa o terra mina vänner lite)
Det hör till, så inget gnäll när jag ringer, o svara! thihi
Igår blev det rätt sent, slog in paket, putsa klackarna och såg på tv, samtidigt.
Det fick bli lite 5 minuter här o 5 minuter där uppläggning,
men det tog lite längre tid än väntat eftersom att jag dessutom
pratade, packade o gjorde födelsedagskort (:

Trots att jag var trött som ett skithål efter en jobbig bajskorv
så var det svårt att somna med alla funderingar i huvudet,
men man ska väl försöka att inte tänka för mycket, det kan ju sluta bra!

Men jag känner mig inte jättetrött just nu så det ska nog gå bra,
jag sover gärna en stund på bussen så att det går fortare
Men nu ska jag gå å koka lite nudlar
Bussen går 17.00 så tveka inte att ringa o prata lite med mig
under den låånga färden, är inte framme förrns 21.35

Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0