Freeeedag!

Heeei!
Tänk att man alltid är så jäkla glad på fredagar,
Fredag betyder lördag imorgon, som betyder match, middag o bowling med laget
Ser så sjukt mycket fram emot det! (:

Ikväll ska jag bara vara hemma o ta det lungt,
jag hoppas på lite sällskap till Idol,
Mamma ska iväg ikväll o Lina också så jag blir helt ensam,
stackars mig! Så ring om ni vill sällskapa :D

Jag har lite nytt i garderoben, ett linne och en paljettväst


Linnet har ett ditsytt halsband, fiffigt!

Så nu sitter jag o funderar över en outfit tills imorgon
Antingen blir det alternativ 1


Det nya linnet och min kjol som jag lyckats använda 1 gång.
Självklart ska jag inte ha bara ben, utan svarta lite tjockare strumpbyxor,
kjolen är så himla fin, men kanske ingen bowlingkjol?
O andra sidan är det perfekt om det skulle bli något partaj efteråt

Eller så blir det alternativ 2



Den nya västen till ett enkelt vanligt linne, svarta strumpbyxor,
någon fint halsband, armbanden och röda läppar.
Bekvämt, men det känns lite väl tråkigt!
Västen är ju skitsnygg o väldigt party i sig, men jag vet inte
Just nu lutar det mer åt alternativ 1

Men hjälp mig gärna!
Nu ska jag gå o hjälpa mamma att göra sig fin inför kryssningen,
ska måla hennes naglar i metallic grå, å sen måla på glitter.
Det kommer bli skitsnyggt! ;)

Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0