Godmorgon!

Hej!
Sitter o lyssnar på lite partymusik,
försöker piggna till lite, meen det går inge vidare
Somnade inte förrns runt 4 igår, o så var det tidig uppgång,
har varit på AFs informationsmöte,
jag var aldrig på det förra gånger jag var inskriven
Det var faktiskt ett bra möte, man får lite go i kroppen,
jag hoppas verkligen att nästa år blir mitt år
Jag ska se till att det blir det!



Jag ska nog slå på en film strax,
men först ska jag kolla om de finns nå jobb att söka.
Ikväll har mina bröder match, så jag ska agera fotograf, som vanligt,
Carro skulle också komma ner (:
Hon ska också fota till sin fotokurs, kalasbra!

Jag vill verkligen sova en stund,
men det är nog en dålig idé,
om jag håller mig vaken så somnar jag kanske i tid ikväll,
pågrund av total utmattning, haha

Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0