Penis

Tjenis!
Gud vad skönt det är att vara på bra humör för en gångsskull,
jag har valt att inte grubbla på alla problem idag,
o det funkar faktiskt, jag känner mig mycket gladare
trots att tankarna finns där bak någonstans

Sen kan det ju vara för att jag ska umgås lite med carro innan träningen (:
Eller så är det för att jag ser så mycket fram emot bowlingen på lördag
Det är iallafall inte för att jag strax ska ställa mig o skala potatis! haha





I vilket fall som helst så hoppas jag att humöret håller i sig!
O så hoppas jag på att det går bra på träningen,
o så hoppas jag på att maten blir god
o så tror jag på tomten!
....
nu känner jag att jag kanske borde ta o dricka ett glas vatten,
orkar inte med mig själv när jag är sådär dryg o tror att jag är jätterolig -.-
jajajaja, Puss på valfritt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0