Pimp my nails

Godkväll!
Mitt stora feta grekiska bröllop har precis börjat på tv4,
o mina naglar är precis färdig pimpade på ena handen,
så nu ska jag snart sätta på te vatten o knapra i min några kokkostoppar,
men först, ett bildregn från bowlingen igår, julbiler, bakning och naglarna
Enjoy!






Idag fixade jag o mamma julmysigt i köket,
o så tände vi första ljuset när vi åt middag, som förövrigt var asgott!
Älskar, älskar, älskar Lax! (:




Jag bakade kokkostoppar, som blev asgoda men torra som fan ^^
dom ramla sönder såfort man peta på dom, faan -.-



Men jag gjorde Ris ála Sophie också, o det blev kalasbra ;)



O här är de berömda naglarna,
jag är helt sjukt nöjd, Fan vad grym jag är!




sådär ja!
usch vad lång tid det tog att göra det här inlägget,
film o te o lite mer risálaSophie nu
Puss på rumpan

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej snygging! Vilket roligt inlägg med underbara bilder, ser ju riktigt smaskens ut med risalaSophie ;) hihi! Jätte fina naglar btw!

2009-11-30 @ 10:29:53
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0