smooth jazz all stars

Hei
Sitter o lyssnar på Jazz :D
Å tro det eller ej, men jag diggar det som fan!
Smooth Jazz All Stars heter gruppen,
dom har gjort om en massa kända låtar
Mina favoriter är;
-I Have Nothing av whitney Houston
-I will always love you av whitney Houston
-Single Ladies av Beyonce
-Ave Maria av Beyonce
-Bleeding Love av Leona Lewis

De e faktiskt sjukt bra, lätt värt att lyssnas på,
sök på Smooth Jazz All stars på Spotify.
Jag skulle kunna sitta en hel kväll o lyssna på det,
med ett glas vitt i handen och ett skumbad

Jag känner mig lite nördig,
med det är faktiskt ganska romantiskt om man tänker på det.
Så nu behöver jag bara en karl att vara romantisk med

Jag är nylackad bytheway


Det är sjukt snyggt när man kollar en bit ifrån
då glänser glittret i mörkrosa


Jag ska nog fixa mammas naglar ikväll,
o noppa hennes ögonbryn om hon inte är en fegis ;)

Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0