Sundsvall

Heiii Kaj!
Sitter här fet som en kossa efter donken, höhö
Jag, Martina och Denise har varit iväg till Birsta o kollat runt lite,
Martina shoppa en massa fint, sen blev det systemet o sen Mc
Å nu sitter man här framför tvn o slöar,
vi ska ta de lungt en stund nu o kolla på en film.
Sen blir det middag vid 6 (:
Linda & Denise kommer tiill middagen o sen kommer det fler runt 7-8 tiden,
så blir det förkrök o singstar, sen taxi ner till cityt, wohooo!

Det är så underbart här!
Tänker inte åka hem ifrån det här huset,
som förresten har 3 våningar..
Sjukt mysigt!



Jag är så glad över att jag är här,
fattig som en kyrkråtta men allt går om man vill.
Jag tycker synd om er grisar som är kvar hemma,
ni kommer missa en kanonkväll!

Men men, nu ska vi sätta på filmen!
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Jossisen

:D märta och hennes koja!

2009-11-08 @ 18:03:22
URL: http://gabriellajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0