AF & CV släng

Godmorgon! Hej Lillan!
Sitter o väntar på att Pappsen ska plocka upp mig,
sen blir det raka spåret till AF i jakobsberg.
Pappa har tagit ledigt för att följa med mig dit,
han tycker nog att jag behöver en ordentlig spark i arslet,
vilket jag kanske måste hålla med honom om
Man blir förbannat lat av att bara gå hemma, usch usch!

När jag ändå är där inne så tänkte jag passa på att slänga ut några cvn,
sen får man hålla tummarna på att någon hör av sig,
det är ju trots allt juletider snart o då kan det nog behövas (:
Jag finslipade mitt cv igår så nu känns det bra!


Såhär söt är jag idag!
Haha, nu lät jag som Kissie, Pissie o Dissie, I know you love me! ;)
Nääeh huuubah, då låser jag hellre in mig själv.

Efter AF och lite cv släng, så blir det nog käk med fader,
det känns faktiskt rätt mysigt att få ta igen lite tid.
Man ses så sällan nu för tiden!
Man kanske skulle åka dit en sväng i helgen,
o försöka hälsa på gamla bekanta..
mmmh, det tål att tänkas på!

Det blir förmodligen en liten solning senare,
o kanske en sväng på systemet, o så köra lite bil (;
wohoo, bra dag!

Nu ska jag tömma blåsan o kleta på lite rouge i nyllet!
Ha det kalasbra så hörs vi later
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0