And suddenly it's friday again

Heeeelg!
Det är ju helt galet vad den här veckan har gått fort,
det var ju lördag nyss! O imorgon är vi där igen
Jaja, det är väl bara till att acceptera att tiden går alldelles för fort,
jag har ju inte gjort något vettigt över huvudtaget den här veckan,
sökt 4 jobb, hurra.. Blir ju rädd för mig själv!
tänk om jag slutar fungera nån dag,
bara slutar söka jobb, slutar orka försöka, slutar hoppas
Jag kanske blir en sån där "jag skiter i vilket" person,
buuuuuhaaa, Det vill jag inte!!
Tänker aldrig låta det ske

Jaja, i vilket fall som helst så är det fredag,
o det är faktiskt ganska skönt vid närmare eftertanke (:
Det betyder ju idol, mys och en massa onyttigheter
O det är aldrig fel! Höhö


Jag känner mig lite övertrött och larvig idag

Då är den här videon perfekt! Tröttnar aldrig på den, hihi

Puss på rumpestumpen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0