att äta för mycket mat..

Hei där!
Jäklar i min lilla låda vad mätt jag är
Det brukar oftast bli så när man (läs jag) sitter kvar vid matbordet
o pratar lite med mamma efter att man har ätit färdigt..
det slutar alltid med att man raffar åt sig en extra köttbulle,
fast man vet att man är mätt, det blir som ett tix beteende
O när man har roffat åt sig en så slinker det ner tre till av bara farten
Sen känner man verkligen hur magen börjar svälla och bli hård
Ändå så ställer man sig upp och börjar koka hallon,
för att äta glass o kokta hallon till efterätt..
O man kan bara inte låta bli att ta två portioner efterätt
Sen sitter man här o undrar hur i helvette man fick så ont i magen?!


Men det är det nästan värt, för guuuud vad gott det var!

Kvällens träningspass blir välbehöft (;
Jag åt faktiskt inte köttbullar idag, men det var ett bra exempel
vi åt köttfärslimpa men det lät inte lika roligt
höhö

Puss & Kram o nyp i stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0