Helg osv

Tjaah
Liiite dålig uppdatering i know, men jag har inte orkat!
Igår var jag bakis och seg, å då orkar man inte blogga.
Jag, Carro & Oskar såg typ 5 filmer igår, vi käkade upp 4 popcorn påsar,
o så käkade vi upp Peters godis också (;
Först såg vi Kenny starfighter, o den va fan bra (;
Det va så många små detaljer som gjorde filmen klockren,
Boolie Bollie, Ishlo Pishlo, saru?saru?
"800 grader, du kan lita på mig" va de bästa,
fan va jag garva åt de. Så jävla oväntat haha!

Anyhow så hade vi en riktig bakisdag,
vilket vi behövde efter lördagens dans!

Fyfan vilken rolig kväll!
Vi hamnade på club Malibu (gamla K-15)
Stället där jag var ute på krogen första gången för över 2 år sen!
Så jävla roligt! Å så sjukt bra musik.
Vi dansade som vildar och sjöng högre än bra!
Vi ägde hela stället, å kvällen blev verkligen lyckad!

Mina Pinglor fastnade på några bilder från krogen (;




http://www.klubbmalibu.se/

Jag orkar inte dra hela kvällen nu,
o datorn vill inte samarbeta med att få in bilderna från kvällen,
så jag lämnar det till senare ikväll eller någon annan dag i veckan.
När jag orkar helt enkelt (:

Annars orkar kanske Carro dra hela storyn i sin blogg,
när hon kommer hem från skolan dvs.
Hon va ju lika seg som ja igår så de blev ingen blogg där heller
Nääeh, nu ska jag se ett PH avsnitt, sen blir det nog en dusch!
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0