brist på fantasi, därav denna rubrik!

Bonjoir!
Idag mår jag faktiskt prima! (:
Inge ont i halsen och inge feber, wuhuuu!
Det innebär intervall träning ikväll!

Jag har varit med i Nellys tävling idag,
man ska matcha ihop en egen oufit av tre plagg,
o sen skriva när man vill använda den
o har man tur så vinner man sin outfit! (:
Självklart kommer ju inte jag att göra det, med min tur,
men det är kul att delta i sånt där ibland!
O jag hittade en outfit som jag verkligen vill ha, så sjukt snygg
Blir helt till mig när jag tänker på den!


Idag har jag en liten mysig "sporty outfit",
det är raggisarna och mössan som gör den mysig (;

Försök att inte lägga märke till min väldiga finne,
jag har intalat mig själv att den inte finns

Den är verkligen hemsk och det verkar inte som om
den har några planer på att lämna min kind..

Btw så har jag börjat läsa en ny bok;
"De bortglömda barnen"
Alltså, redan efter mina tre kapitel så
kan jag säga till er som inte läst den, Läs den!
Den måste läsas

såja nu har vi redan glömt finnen, elr hur?
Heja, bra jobbat! Man kan faktist tänka bort
sånt som man inte vill acceptera

Jaja, nu är jag hungrig!
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0