Franks manikyr

Heeeipa
Jag har precis fixat klart mina naglar,
det fick bli fransk manikyr och det blev asbra!
Det blev faktiskt ovanligt raka och snygga linjer.

Kolla hur lång och fina mina naglar har lyckats bli,
dom håller sig faktiskt starka bara man tar hand om dom.
Ett tips är att alltid ha dom målade, det funkar faktiskt!




När man fotar med blixt så ser man att mina naglar
fortfarande är lite gula från Saint Tropez resan
Men det växer bort så smånigom
och det syns inte alls lika mycket i verkligheten (:

Det blev ingen promenad idag, jäkla regn
o mamma har köpt hem chips o godis tills ikväll, skit!
En och en halv timma kvar till Idol mina vänner,
Hoppas att mina favoriter håller sig kvar ikväll också,
Reza, Tove & Erik, HEJA!

Nu måste jag gå o bajsa!

Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0