Fredag!

Tjaah
Vaknade upp med världens fläskläpp!
Redan igår kväll kände jag att det var en finne pågång på överläppen.
Asså hur många får finnar där?, det är min tredje gång!
O voila, idag ser jag ut som Kissie!

Känns jävligt passande såhär till helg o grejer!
Jag får väl försöka göra något roligt av det hela,
kanske kan dra till med en riktig snyft historia om en misshandel?
nej, sånt skämtar man inte om, förlåt.
Allergisk chock? Misslyckad Botox?
baah, oavsett vad så får jag genomgå dagen tillsammans
med den förbannade läppen, tur att jag inte ska göra något spec idag då..
Sola, centrum, systemet, enköping för o handla med mamma..
dom kommer neka mig att köpa på bolaget,
jag är väl förfan inte ens identiskt med leget tack vare kissieläppen
Jaja, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och min läpp
strax före tre ska jag kila iväg o sola,
sen ska jag möta Jossan, sen blir det nog hem en sväng,
sen blir det enköping med Mamma! (:

Hörs säkert senare!

När jag vill klaga lite mer, det är en sån dag
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0