Fredag

Heeeya!
Idag vaknade jag upp med ett strålande humör,
har en konstig känsla i magen, fast på ett bra sätt (tror jag)
Så det kanske händer någonting speciellt idag?
Jag får helt enkelt vänta och se, hoppas på det bästa iaf (:

Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska ha en vilodag idag
eller om jag ska ta mig ut på en lång promenad lite senare
Jag får se hur jag orkar sen helt enkelt,
jag är lite trött i kroppen efter 5 dagars hårdträning!


Jag orkar inte ta en massa bilder idag,
så jag bjuder på en för lite mer än ett år sen


Ikväll blir det nog ännu en hemmakväll framför Idol,
så himla skönt att bara slappa med mamma
Matte, en gammal kompis, tyckte att jag skulle komma förbi hos honom,
han o några kompisar skulle sitta o dricka lite,
men jag vet inte om jag orkar, får se, det kunde ju vara trevligt (:

Men nu ska jag gå o fixa med tvätten
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0