Gameday!

Heeeipa!
Idag är det matchdag, wohooo!
Samling 17.45, match 19.30 mot Sten sture i allians A
Topplag nu igen, men vi är bäst även om vi förlorar!
Vi ger alltid allt, det är det enda som betyder något
för det är så man utvecklas ;)


Idag är jag mysig och höstig med lager på lager,
Jag känner mig supermys!


Jag är så shoppingsugen!
Det känns som att det var ett sekel sen jag shoppade..
det var det ju inte, men det var länge sen!
Men men, de e svårt att spendera pengar man inte har,
men det blir ändring när jag får ett jobb
Då ska jag shoppa jämt!
eller njae, ska nog spara undan lite pengar också,
men då kan man iallafall uppgradera garderoben lite varje månad (:
Här nedan är lite som gärna skulle få bo hemma hos mig
JA Tack!


Mumms
Jag är lite kär i varje plagg, vill ha!

Jaja, nu ska jag gå å hjälpa mamma i köket lite,
det blir ju spagetti o köttfärssås till middag ;D
FAVORIT

Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0